چسب صنعتی

چسب بکسل

نوارچسب بكسل mopp
چسب بکسل

چسب بکسل

 در بسته بندیهای ساده  میتوان از انواع نوار چسب های کارتنی  و پی وی سی استفاده کرد . اما در خصوص بسته بندی های مهم و سنگین نیاز به چسبی داریم که بتواند از خود مقاومت بالایی نشان دهد . بهترین چسب نواری برای این کار چسب بکسل است . چسب پلی استر با خاصیت عدم کشسانی برای استفاده بسته بندیهای سنگین مورد مصرف قرار میگیرد. چسب پیشگام تامین کننده اصلی این چسب انواع چسب بکسل برند آلمانی و آمریکایی را موجود دارد . برای خرید نوار چسب 5 سانتی در رول های مختلف با ما تماس بگیرید و با قیمت دست اول خرید کنید .

ویژگیهای چسب بکسل

برخی مشتریان عزیز تصور میکنند از چسب بکسل برای بکسل های خودرو و… استفاده میشود . اما این اصلاح در واقع مقاومت چسب بکسل را نشان میدهد . از این مدل چسب همانطور که اشاره شد برای بسته بندی  های سنگین مورد استفاده قرار میگیرد . این گونه چسب از خواص مکانیکی بالایی برخوردار است  .

  • مقاومت بسیار بالا در برابر نیروی کششی 
  • مقاومت بالا در برابر رطوبت ، دما و تابش نور خورشید 
  • ماندگاری عالی روی سطح 

خرید چسب نواری بسته بندی پهن

چسب بکسل

2 نظر در “چسب بکسل

  1. ابوالحسن خالقی گفت:

    خیلی سایت شما و انواع چسبها را در این سایت مشاهده کردم و دوست دارم . این سایت با این تمرکز در چسبهای صنعتی به گمانم در ایران ما تک و منحصر بفرد باشد .چسبهای ترکیبی در ساخت ماهیچه در ریخته گری را نیز موجود کنید تا سایتتان تکمیل و در کل بازار کشور بی نظیر باشد . از لطف شما عزیزان زحمتکش بینهایت سپاسگزارم . پیشگام مستدام باد .😘🌺🥀🌻

    1. chasbsanati گفت:

      ارادتمندیم بزرگوار بابت دیدگاه خوبتون
      نظر لطف شماست .
      حتما پیگیری میکنیم
      با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *