چسب دوطرفه

تشخیص چسب دوطرفه قوی

تشخیص چسب دوطرفه قوی

تشخیص چسب دوطرفه قوی

برخی کاربران بر این باورند که اگر دو چسب دوطرفه را از روی دو سطح جدا کنیم  و یکی سخت تر کنده شود آن یک چسب دوطرفه قوی میباشد  . اکثرا  برخی افراد در تبلیغات خود نیز از همین شگرد استفاده میکنند تا کاربران را قانع کنند با یک چسب دوطرفه قوی روبرو هستند .   در حقیقت این یک باور غلط است . مقاومت بالای چسب دوطرفه در هنگام جدا شدن یکی از نشانه های چسب قوی است اما همه فاکتورها نیست . گاها  خریداران با همین دیدگاه روی تیراژ از چسب خریدار شده استفاده میکنند و خسارات سنگینی را متحمل میشوند .  در این  برگه چسب پیشگام شما را با تشخیص چسب دوطرفه قوی آشنا میکند که بتوانید با چند نکته ساده قوی یا ضعیف بودن چسب دورو را تشخیص دهید .   همراه چسب پیشگام تامین کننده چسب های دوطرفه آلمانی و تایوانی و آمریکایی  باشید .

همه چیز درباره چسب دوطرفه

تشخیص چسب دوطرفه قوی

4 نکته مهم برای تشخیص چسب دوطرفه قوی

1. زمان بندی برای تشخیص چسب

شاید بپرسید این یعنی چه ؟! ما  بارها بیان داشته ایم که برای خرید چسب دوطرفه عمده ابتدا نمونه کار تحویل بگیرید . شما باید حتما قبل از خرید اصلی کمی صبوری کنید و از  چند  مدل چسب دوطرفه حد اقل 1 متر خریداری کنید و کارایی نمونه چسب را تست کنید . یک چسب دوطرفه قوی  حد اقل بعد از 48 ساعت کیفیت واقعی خود را نشان میدهد .  ( همچنین  شاید شما بهترین چسب دوطرفه دنیا را هم خریداری کنید اما برای سطح شما مناسب نباشد . در اولین برداشت خود تصور میکنید چسب دوطرفه ای که خریداری کرده اید فیک است)  بنابرین برای شناخت بهتر چسب به این روش تشخیص چسب دوطرفه قوی بسیار دقت کنید و با خیالی آسوده یک قطعه کاری را تست کنید و بگذارید 24 تا 48 ساعت بماند  و کیفیت چسب را در جدا شدن ،   همپوشانی در چسبیدن  و همینطور خامی های احتمالی بررسی کنید

چسب دوطرفه بی رنگ شفاف

2. یکدست بودن چسب

یک چسب دوطرفه قوی باید در کل سطح کار قوی باشد نه فقط یک قطعه . برای مثال  یک تخته شاسی عکس را در ابعاد 100*70 در نظر بگیرید . ممکن است در خرید  چسب دوطرفه ، فروشنده یک نمونه کوچکی از  چسب را  در حضور خودتان تست کند . اما اینگونه نمیتوانید تشخیص چسب دوطرفه قوی را به درستی پیش ببرید . شما باید حتما برای تست و خرید چسب حد اقل یک متر طول چسب را تست کنید تا در تشخیص چسب دوطرفه قوی به صد درصد سطح کار دسترسی داشته باشید و با مشکلات خامی ، پارگی  و حباب ها روبرو نشوید .

3. کیفیت یکسان دوروی چسب

یکی دیگر از دلایلی که نباید آنی  خرید عمده چسب دوطرفه داشته باشید که در نکته اول نیز به آن اشاره شد بحث یکسان بودن کیفیت چسب در دو روی چسب دوطرفه است . در برخی موارد دیده شده است که تولید کنندگان نسبت به کاربرد چسب دوطرفه کیفیت یک طرف چسب دوطرفه را با در نظر گرفتن درصد بیشتر اکریلیک آن بهینه تر از سمت دیگر ارائه میکنند که البته برندها این کار را برای این انجام میدهند که اهمیت یک سمت چسب دوطرفه بیشتر و سطح طرفین در حساسیت به تماس با چسب متفاوت است . اما متاسفانه همین امر ابزار خوبی برای سو استفاده   برخی فروشندگان شده است . در حقیقت چسب دوطرفه اگر نتواند یک سطح را خوب پوشش دهد هیچ کارایی نخواهد داشت . بدین جهت در تشخیص چسب دوطرفه قوی  مراقب باشید که هر دو طرف چسب دوطرفه را تست کنید که بهترین آن تست نمونه کار چسب در حد اقل یک متر طول میباشد .

 4. برند چسب دوطرفه

یکی از بهترین راه های  تشخیص چسب دوطرفه قوی تشخیص اصل بودن برند چسب است . یک تامین کننده اصلی چون چسب پیشگام پیدا کنید که بتوانید خرید چسب دوطرفه برند داشته باشید . در چسب های برند اگر شما خرید درستی داشته باشید هیچ مشکلی با قوی بودن و  ماندگاری آن نخواهید داشت .

خرید چسب تزا اصل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *