مقالات مفید

بهترین چسب برای شیشه به فلز چیست ؟

چسب شیشه به فلز

بهترین چسب برای چسباندن شیشه به فلز چیست ؟ ( صرفا جهت مطالعه میباشد  )

چسب ها در زندگی روزمره ما نقش مهمی دارند و در منزل و صنایع مختلف اعم از تجاری , مبلمان سازی و. همچنین برای چسباندن سطوح پلاستیکی , فلزی و دیگر متریال ها از چسب مخصوص مناسب با نوع متریال مورد استفاده قرار میگیرد , به عنوان مثال برای چسباندن انواع شیشه از چسب قطره ای و برای چسباندن دو قطعه چوبی از چسب چوب استفاده می شود اما گاهی اوقات نیاز است که قطعه با قطعه ای غیر از جنس خود چسبانده شود به عنوان مثال برای چسباندن شیشه به فلز نمی توان از هر چسبی استفاده نمود در صورت نیاز آیا می دانید که بهترین چسب برای چسباندن شیشه به فلز کدام است ؟ اگر دنبال وارد کننده اصلی چسب دوطرفه هستید با چسب پیشگام تماس بگیرید . خرید حضوری و آنلاین شما از این مجموعه درخصوص کلیه برندهای آمریکایی و آلمانی چسب دوطرفه امکان پذیر است . برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید و یا همراه ما باشید با  :

  • از چه چسبی می توان برای چسباندن شیشه به فلز استفاده کرد ؟
  • بهترین چسب برای چسباندن شیشه به فلز چیست ؟
  • نحوه چسباندن شیشه به فلز
  • بهترین برند چسب برای چسباندن شیشه به فلز
چسب شیشه به فلز

از چه چسبی می توان برای چسباندن شیشه به فلز استفاده کرد ؟

قبل از اینکه به بهترین چسب برای چسباندن شیشه به فلز بپردازیم باید گفت که انواع مختلفی از چسب ها وجود دارد که از آنها می توان برای چسباندن شیشه به فلز استفاده نمود از جمله :

  • چسب های قطره ای مناسب چسباندن شیشه هایی با حجم کم
  • چسب های دو قلو که در دو نوع رنگی وشفاف بوده و انتخاب آن بستگی به نیاز فرد دارد .
  • چسب های uv که گیرایش فوق العاده ای داشته و جدا از چسباندن فلز به شیشه از نوعBOSS UV10 برای چسباندن پلاستیک به شیشه و پلاستیک به پلاستیک استفاده می شود .
  • چسب های سیلیکون مناسب فلز و شیشه ای است که زیاد در معرض رطوبت قرار دارند مانند آکواریوم
  • چسب های اپوکسی که پیوند محکمی بین فلز و شیشه ایجاد می کنند .

بهترین چسب برای چسباندن شیشه به فلز چیست ؟

در موارد فوق به انواع چسب های مختلف برای چسباندن شیشه به فلز اشاره کردیم اما در جواب این سوال که بهترین چسب برای چسباندن شیشه به فلز کدام است ؟ باید در ابتدا به محلی که قرار است از چسب استفاده شود توجه نمود .

قیمت هر کیلو چسب دوطرفه بی رنگ چنده ؟

چسب سیلیکون :

اگر شیشه حجم کمی دارد می توان از چسب قطره ای و یا اگر شیشه مدام در معرض رطوبت است از چسب های سیلیکون استفاده کرد , برای چسباندن آهن به شیشه نیزمی توان از چسب سیلیکون استفاده کرد این چسب از ترکیب سلیکون و اکسیژن تولید شده و معمولا به صورت ژل هستند و ماندگاری شیمیایی و حرارتی بالایی دارند.

چسب های اپوکسی :

 چسب های اپوکسی اتصال قوی و پیوند محکمی برقرار و در برابر رطوبت و گرما مقاوم هستند چسب های  اپوکسی را می توان بهترین چسب برای چسباندن قطعات شیشه ای به فلزی و انواع شیشه شکسته دانست این چسب برای ترمیم شیشه هایی که در معرض هوای آزاد هستند نیز مناسب است با این حال چسب های اپوکسی زمان بیشتر برای خشک شدن نیازدارند

چسب لیزر :

از دیگر بهترین چسب برای چسباندن شیشه به فلز می توان به چسب لیزر اشاره کرد , این چسب کاملا شفاف و کم بو بوده و بر خلاف چسب های اپوکسی که دیر خشک می شوند به مدت 3 تا 10 ثانیه در اثر تابش نور خورشید خشک می شوند به علاوه پس از خشک شدن در برابر حرارت , تابش نور خورشید , آب و حتی ماشین ظرفشویی  مقاومت بالایی دارد .

نحوه چسباندن شیشه به فلز

برای چسبندگی هر چه بهتر دو سطح ابتدا مطمئن شوید که سطوح کاملا تمیز و خشک هستند و در ادامه تنها کافی است که چسب را روی یک سطح اعمال کنید و این چسب ها فاصله ای به اندازه 2/ تا 2 میلی متر را پوشش داده و پر کنند .

بهترین برند چسب برای چسباندن شیشه به فلز

  • رزین ترک
  • رزین کره ای
  • رزین آلمانی و….
قیمت هر متر چسب پایه کلیشه چنده ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *