چسب دوطرفه

نوار پرایمر چیست ؟

نوار پرایمر

نوار پرایمر چیست ؟

از جمله مسائل مهمی که مشکلات جدی را به بار می آورد خوردگی فلزات در مصارف با فشار قوی است نوار پرایمر جزء آن دسته از عایق ها بوده که 95 درصد متریال سازنده آن را PVC و 5 درصد آن از کلسیم می باشد از این محصول در موارد مختلفی اعم از عایق بندی , تعمیر و خطوط لوله انتقال و تأسیسات و… مورد استفاده قرار میگیرد .استفاده از این نوار موجب می شود که طول عمر لوله ها افزایش یابد و دچار فرسودگی و ساییدگی نشوند . چسب پیشگام وارد کننده چسب های دوطرفه  و چسب های صنعتی دیگر از جمله چسب پرایمر 94  در خدمت شماست . برای خرید چسب پرایمر با ما تماس بگیرید  و یا همراه ما باشید با  :

  • نوار پرایمر چیست ؟
  • مشخصات نوارهای پرایمری
  • انواع نورا پرایمری
  • مزایای استفاده از نوار پرایمری
  • نوار پرایمری چه کاربردی دارد ؟
  • قیمت نوار پرایمری چقدر است ؟

قیمت چسب پرایمر 94

نوار پرایمر

نوارپرایمر چیست ؟

نوار پرایمر چسبی است که از pvc ساخته شده و از لوله ها در مقابل گرما و سرما و خوردگی به شکل عالی محافظت می کند استفاده از این نوار باعث شده تا لوله عایق بندی کامل شده , کیفیت کاربالا رفته و عمر آن نیز افزایش پیدا کند .

مشخصات نوارهای پرایمری

 نوارهای پرایمری عموما به شکل استاندارد خود مقاومت دمایی بین 20- الی 80+ درجه سانتی گراد داشتهو مقاومت کششی آنها حدودا 25 N/CM بوده و جذبی آبی حدود 0.06 دهم درصد دارند ؛ پی وی سی به کاررفته در آنها 95 درصد و 5 درصد کلسیم دارند ؛ مقدار مجاز کشیدگی نوار 400 درصد است .

انواع چسب تسا دوطرفه

انواع نوار پرایمری

انتخاب نوع نوار پرایمر با توجه به نوع نوار پیچی آب یا گاز , نوع لوله , میزان رطوبت محیط , دمای محیط و میزان آلودگی محیط انجام می شود انواع نوار پرایمرها به طور کلی به سه دسته تقسیم می شوند ؛ دسته اول نوارهای پرایمری دو جزئی که به نوان شرینکیبل شناخته می شوند ؛ دسته دوم نوارهای سرجوش گرم و دسته سوم نیز نوارهای راپینگ سرد هستند این محصول در رنگ های سفید و مشکی تولید شدهو تنوع برندهای داخلی و خارجی آن نیز بالاست .

 مزایای استفاده از نوار پرایمری

از مهمترین مزایای استفاده از نوارپرایمر می توان به مواردی از جمله , تحمل بالای دما و پایین و نیزشرایط محیطی مختلف , مقاوم بودن در اثر اصابت اجسام , عدم تغییر ظاهر لوله در اثر آب و هوای مرطوب , عایق کاری لوله های توکار لوله گازی درون خاک , جلوگیری از پوسیدگی لوله , ضد زنگ و ضد آب , قابلیت چسبندگی بالا بر روی عایق و سطوح لوله ها و…اشاره کرد .

نوار پرایمری چه کاربردی دارد ؟

از نوار پرایمر در کجا استفاده می شود ؟  عایق کردن لوله هاست که با روش های مختلف صورت میگیرد اما بهترین تجهیزات استفاده از همین نوارپرایمر است ؛ پس از اینکه لوله ها به یکدیگر جوش خوردند می بایستی که سرجوش ها با این وسیله به خوبی پوشش داده شوند قبل از قرارگیری لوله ها برای محافظت از آنها از این نوار استفاده می شود استفاده از این نوار باعث افزایش عمر جوش ها و پس از آن موجب بالارفتن کیفیت انتقال مایعات می شود .از مهمترین کاربرد این نوار عایق کردن لوله ها در کارخانجات و عایق کاری لوله های فلزی که برای خطوط انتقال آب و گاز استفاده می شود می باشد .

قیمت نوارهای پرایمری چقدر است ؟

نوارهای پرایمری انواع مختلفی داشته و با برندهای متفاوت در بازار ارائه می شود با توجه به کیفیت آنها و با توجه به نوع نیاز می توان آنها را از بازار با قیمت های مختلف خریداری نمود .

خرید چسب دوطرفه از وارد کننده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *